KIEDY POSIŁEK ZAMKNIJ Navesti, & laquo; babka & raquo; ustawić jeden worek na

Witam, „Babcia!”

Tutaj ponownie spotykamy. Pochodzę z Rosji, ale od ponad 40 lat mieszka na Ukrainie. Moja rodzina - mąż i dwie córki, a ja mieszkam w Rosji mama, która 90 lat, a mój brat i jego rodzina. Kiedy idę do ich odwiedzenia, zawsze wziąć 10-15 gazety „Babcia”, które chętnie ponownie przeczytać. Jedna z gazet zapomniane i moja rodzina byli bardzo zdenerwowany przez to. Wszystkie kwestie „Babcia” jest przechowywany w arkuszu jako szkoda tracić taką cennych informacji. Jestem lekarzem weterynarii z doświadczeniem, ale stale poprawy ich poziomu wiedzy. Dziś chcę powiedzieć o leczeniu owrzodzeń troficznych.



owrzodzeń troficznych wynikać z różnych przyczyn. Istnieje wiele leków stosowanych w celu ich wyeliminowania, ale niestety, nie wszyscy i nie zawsze pomagają. Jednak korzystanie z funduszy, które przepis chcę zaoferować poniżej, aby pozbyć się owrzodzeń troficznych wielu ludzi. W pewnym momencie ona pomogła mi wyleczyć.

Maść z owrzodzeń troficznych

Tak więc, aby przygotować leczniczą maść, konieczne jest łyko (Podkoren), jesion, klon i aksamitnej Amurem (Amur drzewa korkowego), posiekać, zalać wodą i gotować na małym ogniu przez kilka dni, aż masa, która przypomina konsystencję gęstego budyniu. Po oziębieniu staje się lepka i nie psują. Jest to konieczne, do 0,5 litra schłodzonej masie dodać 30 ml dziegieć i azotanu srebra, 30 g levorinovoy i nystatyna maści (wszystkie z tych leków można nabyć w aptece) i dokładnie wymieszać. Gotową maść jest stosowany do wrzodu, a nie ustalania bandaż i pozostawić na kilka dni, a następnie powtórzyć procedurę. I tak do wyleczenia. W rezultacie, nie tylko wrzody są szczelne, ale wszystkie rany trudno gojące. To samo można stosować maść do smarowania bolesne miejsce z egzema, łuszczyca i oparzeń. Bardzo skutecznym środkiem. Używaj go jak najszybciej i wyzdrowieć!