Wielka jest moc w siebie życie!



Witam, „Babcia!” Piszę, aby wszyscy wiedzieli o moim uzdrowieniu gruźlicę legkih.Mne 34 lat. Jestem lekarzem z zawodu, a więc mogę przejąć kontrolę nad swoim zdrowiem. Jednak, niestety, nie zauważył, że wkradł się do mnie straszna choroba. Połowa traktowane tubdispansere ale z narkotykami zaczął dopasować wątroby i trzustki oraz podstępny guzków bakcyla i nie chce opuścić moje ciało. To było bardzo trudne. I wtedy postanowił być traktowane przez sredstvami.Pervy ludowa miesiącu gospodarzem mieszaninę cytryna czosnek. Zemleć 300 g obranych czosnku i 1 kg cytryn pestek, mieszanej i umieścić w lodówce do przechowywania. Codziennie biorę 1 łyżkę 2-3 razy dziennie na 20 minut przed jedzeniem. To zabija bakcyla guzków. Innym Take 1 łyżka 3 razy dziennie olej rybi i pili 500 ml dziennie bulionu jęczmień nowotworów (szkło przemyto jęczmienia 1 litrze wody, doprowadzono do wrzenia i gotowano przez 30 minut. Usunąć z ciepła, filtr i gotowanej brzeczki w 3-5 raków. wypiłem schłodzone). Próbowałem również, aby moja dieta była bogata w białka, tłuszcze. Jedzenie mięsa, boczek, jajka, stopione masło, jajka, płatki owsiane, cebula, czosnek, arbuz, czerwone buraki, cytryny, pieczonej gruszki, winogrona, kapusta, miód i morkov.No najważniejsze - jest mile widziany wlew Samos. Powinny być umieszczone w termos 1 łyżeczka posiekane zioła, wlać 2,5 litra wrzącej wody i wlewów 15 minut. Szczep infuzji i rozpuścić w 1 łyżeczka miód i masło domowej roboty. Gorący napój 1 szklanka małymi łykami przed lub po posiłku. W ciągu dnia, pić 3-5 filiżanek. Wziąłem to oznacza miesiąc, a następnie popełnił przerwa 10 dni i picia powtórzono naparów. Po pierwszych trzech tygodni od początku kaszel flegma, a sześć miesięcy później, jak pokazano przez promieni rentgenowskich, pozostawiając tylko niewielkie blizny na gruźlicę płuc. Teraz jestem całkowicie zdrowy. Samos i pomógł dzieci wyleczonych z zapaleniem oskrzeli i kashlya.Udivitelnaya jest trawa! Traktował ją, a Bó